Wednesday 18 January 2012

kahwin ke kawin??

har.. har.. har.. kakakku kahwin..

gambar-gambarnya ada dalam ni


ye..memang gambar-gambar ketika kakakku berkahwin ada dalam henset ni.. tapi takat 4-5 keping 

gambar..ianya kerana hensetku mengalami ketiadaan tenaga elektrik ketika perkahwinan itu 

berlangsung..memang hampa..benda sebegini dah lama aku setting nak masukkan dalam blog..tapi apakan 

daya..bateri kong tidak kena pada tempatnya..jadi, lihat sajalah gambar-gambar yang tak seberapa ini.. nak 

tunggu gambar kahwin dari orang lain, tapi lambat pula mereka meng-upload-nya..last-last, aku letak macam 

ni sajalah..kalau ada masa lain, aku susun elok-elok ye.. (^_^)



sehari sebelum majlis kenduri berlangsung, iaitu jumaat malam..........

pelamin berwarna putih dengan pasu bunga terbiar disekitarnya

lilin bernyala laa pula..siapakah gerangan orang dibelakang itu??ohh,,ianya ucu ani, merangkap  sepupu mak aku

side view..eh..bukanlah..ini southeast view..

lebih kurang je dengan gambar yang kat atas tadi tu hah..

cuba cari benda tersorok..hoho..ucu ani rupanya..tak senonohnya perangai..macam sorok-sorok di belakang pelamin pula..(jangan tiru perangai sebegini) p/s : bergurau sajalah

aku terpaksa buat rilek ja bila makku bising suruh tolong settingkan dewan..kalau aku tolong kemas dewan, siapa nak jadi model untuk blog aku??

mengantuk?? tak la..ni posing masa kini..try laa..


aku merampas hensetku dari adikku..kalau tak, banyak lagi laa gambar

ketika majlis akad nikah..tu hah, mak andam tengah setting kasi make-up ala-ala opera cina kat kakakku..seram aku tengok..ni ok lagi..kalau make-up trial yang sebelum ni, memang seram..


dari kanan : kak lina, akak, brader jamal, si janggut merah


sudah habis..

4 comments:

  1. ahaha kejadah nya pasu bersepah mal...
    orang selalu cakap "naik pelamin" tapi kau dah kenapa baring atas pelamin...:P

    ReplyDelete
  2. kalau atas pelamin tu ada 5 kerusi, apakah maknanya itu??
    =b

    ReplyDelete
  3. agaknye lebih skit la kot berkatnya kalu baring atas pelamin...:p

    ReplyDelete
  4. jeli kelapa best. ingat nak tapaw =p

    ReplyDelete