Friday 24 June 2011

Ahli baru kumpulan Sepah!!!


Rupanya..ura2 tersebut memang benar belaka..bak kata orang, kalau tiada angin masakan pokok bergoyang..Ahli kumpulan Sepah, Jep telah reveal bahawa mereka mempunyai seorang ahli baru.."Saya pada mulanya tidak sangka beliau ni kelakar orangnya..sebab, pada saat pertemuan yg pertama saya dgn dia, mukanya ketat macam spender saya.."kata Jep. Setelah memenangi Maharaja Lawak 2011, Sepah bercadang untuk menukar nama kumpulan disebabkan ahlinya yang baru..Kata Shuib "Kami mahu meraikan ahli baru..So, kami akan menukar nama Sepah kepada Sepak"..Tiba2 Mamat mencelah "Saya memang sangat bernasib baik dapat bekerjasama bersama ahli baru ini..beliau sememangnya kelakar..hensem pulak tuh..Saya rasa klu dia tak jadi pelawak, dia mungkin bersama pasukan Barcelona sekarang..setaraf Messi"..

No comments:

Post a Comment