Thursday 22 September 2011

Aku dah lenguh

Salam..memang lenguh bila tidur tidak berbantal..apatah lagi bila paras kepala berada di bawah paras badan, bukannya paras laut..selain itu, lenguh juga tengkuk ku ini bila laptop kawan ini, monitornya di atas meja dan external keyboardnya berada di bawah..takpa2..itu boleh lagi tahan..yang tak tahannya bila aku bermain game bola..aiyoo..tangan pun lenguh beb..cakap pasal lenguh ni, baru start seminggu ni, training bolaku berjalan dengan lebih sistematik dengan adanya coach terlatih..1st day..lepas traning, badanku...peehh..lenguh beb..ape celup wa cakap luu..tapi lama2 rasanya ok laa..permainanku pun mungkin akan bertambah menarik..hah hah ahah..aku tulis benda ni bukan sebab pa..member aku peringatkan aku..katanya "Mal, ko tak update ke??" aku pun apa lagi, sedang lenguh2 ni, tu yang aku buat tajuk pasal lenguh..lain kali bila ada orang suruh aku update tak kira laa waktu tu aku sedang lenguh ka, pening ka, demam ka, akan ku cuba untuk updatekan blog ku..

3 comments: