Tuesday 3 May 2011

Aku Tak Pandai Mendesign Blog..

Salamat sejahtera..hebatkah aku mencuba-cuba menggedikkan tangan untuk menukar wajah blokku ini??hua hua hua..mula-mula cuma mahu menambah sedikit gadget sahaja..lama-kelamaan, tergedik pulak tangan ni tekan sane tekan sini..last2 jadik camni..aku suka warna2 yang bertemakan keindahan alam..warna kehijauan my feveret..tapi masa mencemburui aku dan kamu..terpaksa ku melepaskan kamu terbang seorang diri di udara..bila aku buat ayat camni, ingat cam nak buat puisi laa pulak..hadoii..nasib paper final aku tak abis lagi..kalau tak, blog ni aku dah buat cam novel..gambar kat atas ni pun last2 minit buat..tggu yang terbaik dari aku yaa...hua hua hua..not arrogant..just better..

4 comments:

  1. wahh..terima kasih wahai encik sabtu..ni pon aku try hentam..klu ada masa lapang, buleh laa bikin elok2 skit..

    ReplyDelete
  2. wah..kire pandai lah ni..dah follow kamu

    ReplyDelete
  3. wahh..ni kah dinamakan pandai??ni hentam sajalah..ahaha..orait2..thanks eh lia..

    ReplyDelete