Thursday 5 May 2011

Muhasabah diri : makan tak selera..mandi tak lama..tapi tidur tetap lena

salam sejahtera..pehh..lega rasanya teman bila tinggal lagi satu paper final nii..walaupun masih lagi tidak begitu puas hati dgn paper2 final sebelum ni, tapi apakan daya..belajar punyalah tekun..masa exam aku rilek ja..ahaha..yang paling tak puas hati time jawab paper further differential equation..time nak jawab, blank oo..padahal rumus mmg cantik dah hafal dalam otak ni..last2, masa keluar exam, silap pakai rumus beb..frust oohh..dah laa paper math ni je yang aku agak boleh laa nak skor klu dibandingkan dgn paper2 lain yg..hadoii..takpa2..nak buat macam mana..mungkin ada hikmahnya..ape2 pon, ada lagi satu paper ni..reinforced concrete design..paper ni aku fail sem lepas..kiranya nak balas dendam kat paper tu sem ni laa..hua hua hua..sebenarnya aku mmg ada byk benda nak sembang, tapi gambarnya takdak..so, tak begitu menarik jadi nya dan nanti2 laa aku post..nah aku kasi sekeping gambar..takde kena-mengena pon dgn apa yang aku tulis ni..salam..

4 comments: