Thursday 3 December 2015

The return of Din

Assalamualaikum salam sejahtera..kepada anda semua moga bahagia..di hari yg indah lagi mulia, dipertemukan ini, jalinkan kasih mesra~~~

Itu adalah satu salah lirik lagu dalam lagu nasyid zaman aku dulu..aku tak pasti la korg baca dgn nada nyanyian ke kan, tapi yg pasti, sapa tau lagu nih, memang nyanyi terus..takpe..jangan risau..nyanyilah..

Okay..beri salam sudah..so, berbalik ke tajuk entry ni..the return of Din..kepada pembaca2 entry aku ni, yang tak ada idea pasal siapakah Din, biar aku bagitau..Din ni ialah watak ciptaan aku..ada kisah benar dan tidak..kebanyakannya benar la..haha..yang tak baca lg pasal "Cerita tentang Din" sebelum nih, try la selak2 entry aku yang mula2..ada lagi..jgn risau..aku tak delete..hehe..

Sebenarnye, aku dah lama tak cerita pasal Din ni pon sebab Din ni busy..sibuk sangat..tu yang aku sendiri tak dapat idea nak tulis apa pasal dia..

Dan kini, jgn risau..Din telah kembali dengan cerita2 panas, gosip2 hangat, cerita2 kelakar dan kisah2 sedih yang sememangnya, dapat mewarnai hidup anda..

Dan untuk pengetahuan umum, aku terpaksa merahsiakan nama sebenar Din ni atas sebab2 yang munasabah..

Jangan risau para pembaca..
Din telah kembali..
Dan hatinya kini berbunga..
Okay..yg pasal berbunga tu, utk tarik perhatian je =P

No comments:

Post a Comment