Thursday 6 August 2015

Pernah tak korang.....

Pernah tak korang,
Pada suatu ketika,
Kawan2 memberi alasan yang tidak masuk akal?

Aku pernah..
Baru je harini..
Ye, memang kelakar sebenarnya..

Macam ni..
Aku ada pesan kat member aku sorang ni, kalau ada apa2 surat or bungkusan sampai kat rumah sewa, bagitau la..
Sebab maybe sampai hari selasa..

Sampailah hari khamis, member aku tu pon tak bagitau apa2..
Senyap je..
Aku tak kesah pon..

Pastu aku call dia..

Aku : Weh, ada tak apa2 bungkusan sampai rumah untuk aku?

Dia: Ada mal..

Aku : Orait2..thanks weh..

Dia : Sorry mal..aku baru je nak call ko bagitau yang barang ko dah sampai ni

Aku : haha..ok2..tadahal2..

Haaa..korang nampak tak alasan kat situ..hahaha..
Aku tak kesah sebenarnya kalau dia terlupa ke nak bagitau aku..
Tapi disebabkan ayat dia yg "aku baru je nak call ko ni mal" tu, tu yg membuatkan aku jadi macam iye-iye je ko ni..hahaha

Macam ni la conclusion nya aku nak cakap..
Jujurlah dalam apa jua keadaan sekali pon..
Tak payah nak sedapkan hati sangat le, teman buleh agak le yob..hehe

Memang teman dah bersyukur dah bile mike bagitau barang tu dah smpai, tapi mike mandai2 je dan2 bgtau yg baru je nak call..takpe le yob..biase le..manusie..kekeke

No comments:

Post a Comment